۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

هـــدفمنــدی !

اصولن هدفمندی در زندگی مفید است به خصوص از نوع یارانه! عادت کردیم به غر زدن. بابا کمتر از این افغانی های بینوا نیستیم که یک مدت کمونیستها، مدتی بعد هم طالبان بهشان ایدئولوژی زورچپان کردند! یا آن اوگاندایی های آواره که تا سال ها خوراک سفره ی عیدی امین بودند. هنوز هم معلوم نیست چه کسی قرار است بماند و چه کسی برود!؟ - ول کن بابا اصلن به من چه!؟-  به جای اینکه مثل بچه ی آدم بنشینیم و به خوبیهای یک چیز فکر کنیم، هی بحث می کنیم، نتیجه می گیریم، دست آخر هم خودمان را بیخودی ناراحت می کنیم . گران شدن بنزین و 16 قلم کالا که به یاری حق تعالی به زودی به 160000 قلم خواهد رسید، کلی جنبه های مثبت دارد از قبیل اینکه: باعث می شود این جوانها کمتر در خیابان ها گاز و گوز کنند و سربه سر ما دخترها بگذارند!!! از طرفی در راستای گرانی ارزاق و انواع کوفت و زهرمار! بسیار خوش اندام می شوی و دیگر نیازی به باشگاه و سونا و استخر و داروهای لاغری و غیره نخواهد بود! اینهم از این. دیگر اینکه هوا کاملن شفاف و یکدست می شود و دارای ریه هایی سالم خواهیم بود. دیگر اینکه زیادی هوس مسافرت از این آبادی به آن آبادی به سرت نمی زند و چشمت به چیزهایی نمی افتد که نباید بیفتد یا باید نیفتد یا ... نفهمیدم چه گفتم! نان هم که علف خرس نیست وسطش را بخوری و کنارش را بریزی دور، یا همه اش باید خورده شود یا هیچ جایش! مزایا خیلی خیلی زیاد است اما فعلن همینقدر کافی است. دانستن همه ی آنها یکجا ظرفیت می خواهد. من که ندارم!

۹ نظر:

  1. میدونی که چون ما ملتی هستیم که همه کارمون رو حساب و کتابه و خرج و برجمون همیشه جور در میاد نیازی به غصه خوردن نیست،هست؟؟؟

    پاسخحذف
  2. راستی مشکل غذامونم که حل شد، دیشب اعلام کردن ماکارونی بسته ای 50 تومن ارزون شده،،،،

    پاسخحذف
  3. عه توعم مثل من نوشتی!

    پاسخحذف
  4. به حضرت عباااااااس !!! من از رو دست تو ننوشتم...قبلا" که بهت گفته بودم دخترم!

    پاسخحذف
  5. سلام
    قسمت نونش واقعا باحال بود. واقعا
    مردم از خنده.

    پاسخحذف
  6. کجایی؟
    چقدر سخته اینجا نظر گذاشتن بخاطر همین زورم میاد وقتی میام نظر بذارم. لبخند. ولی مطالبتو دوست دارم.

    پاسخحذف
  7. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  8. همه چی آرومه،من چقدر خوشحالم!!شایدم خوشبختم!فقط نمیدونم چرا همه نگرانند!!

    پاسخحذف
  9. مشکل اصلی این وض تورم بی فرهنگیه مردمه

    پاسخحذف